Bewaar en beheer uw papieren en digitale
documenten via de online tool MyMerak.

Veilig, overzichtelijk én toegankelijk.

Uw voordeel

Gemakkelijk zelf te beheren

Via MyMerak kunt u zowel uw papieren als uw digitale data veilig beheren. U bepaalt welke medewerkers toegang hebben tot uw data via de online tool. Waar en wanneer u maar wilt, met het plezier van een direct overzicht van al uw documenten.
Merak MyMerak voordeel beheren
Merak MyMerak voordeel wettelijk in orde

Wettelijk in orde

De contracten die u als bedrijf afsluit zijn gebonden aan wettelijke bewaartermijnen. Merak kan u adviseren over deze bewaartermijnen.

Veilig en betrouwbaar

Uw documenten worden bewaard in een beveiligde omgeving, waarmee diefstal, brand of waterschade wordt vermeden. Veiligheid en betrouwbaarheid zijn een van onze kernwaarden. Alle Merak dienstverlening is ISO 9001 en ISO/IEC 27001 gecertificeerd.
Merak MyMerak voordeel veilig en betrouwbaar
Merak MyMerak voordeel win tijd en plaats

Bespaar tijd en plaats

Plaatsgebrek door het grote volume aan papieren dossiers is een bekende kwaal van elk succesvol bedrijf. Indien u wenst, scannen wij uw documenten in en maken we ze digitaal beschikbaar via MyMerak. Minder werk voor u én meer ruimte voor de groei van uw onderneming.
MyMerakIsOnline