Bewaar en beheer uw bedrijfsdocumenten
via de online tool MyMerak. Zowel digitaal als op papier.
Veilig, overzichtelijk én toegankelijk.

Juridische en praktische factoren doen het papieren archief van MKB's razendsnel groeien. En ook uw digitale gegevens worden steeds belangrijker. Kies uit één van onze formules en maak een einde aan uw uitpuilend archief.

"Wij zochten een betaalbare archiefoplossing voor ons bedrijf. Met Merak zijn we 100% gerust en hoeven we geen grote investeringen te doen".

Uw voordeel

Bespaar tijd en plaats

Plaatsgebrek door het grote volume aan papieren dossiers is een bekende kwaal van elk succesvol bedrijf. Indien u wenst, scannen wij uw documenten in en maken we ze digitaal beschikbaar via MyMerak. Minder werk voor u én meer ruimte voor de groei van uw onderneming.
Merak MyMerak voordeel win tijd en plaats
Merak MyMerak voordeel documenten eenvoudig en digitaal beschikbaar

Snel digitaal opvragen

Wanneer u iets nodig hebt uit uw archief, kunt u dat in een mum van tijd digitaal opvragen. U beslist wie toegang heeft tot uw MyMerak account zodat medewerkers zelf hun documenten kunnen raadplegen.

Veilig en betrouwbaar

In een kantoor circuleren heel wat vertrouwelijke bedrijfsdocumenten. Merak garandeert de veilige bewaring van deze documenten in een optimale archiefomgeving, én een routinematige beveiliging van uw back-ups.
Merak MyMerak voordeel veilig en betrouwbaar
Merak MyMerak voordeel wettelijk in orde

Wettelijk in orde

De contracten die u als bedrijf afsluit zijn gebonden aan wettelijke bewaartermijnen. Merak kan u adviseren over deze bewaartermijnen.
MyMerakIsOnline